torsdag 5. februar 2015

Februar-utfordringen "Bildeinspirasjon med metall fra Korthobby.no"


Velkommen til vår neste utfordring her hos Korthobby.no

La deg inspirere av dette bildet og lag noe du synes passe.
Blir du inspirert av fargen, skiltet, mønsteret eller noe annet???
Det er helt opp til deg hva du vil lage, men husk at bidraget ditt må ha metall fra
Korthobby.no


Dette bildet er tatt av vår DT-Merete

Har du lyst til å få litt mer inspirasjon, så kan du ta en titt på det vi i teamet har laget til denne utfordringen. 

ElisabethJeg ble inspirert av kaffekoppen. Laget et kort med en kaffepose inni

Torill
Min inspirasjon fikk jeg av fargene. Damen og kaffen. Hun har brukt en kaffekanne av metall, og en kamè dame som hun har malt og limt på en metallramme. 


Merete
Jeg ble inspirert av Kaffekoppen som lyser opp min hverdag, men også bakgrunnen og farger fra fotografiet. 

Kjersti
Det var espaljèet som fanget min oppmerksomhet. Og siden det var en dame på bildet, så synes jeg det passet bra med en liten parfymeflaske i metall.




Linda
Det var grønnfargen som inspirerte meg til å lage denne tagsen. 



May Grethe
Jeg ble inspirert av fargene. Metallet og charmsen som jeg har brukt er embosset med hvit embossing. 


Wenche
Jeg ble først inspirert av fargene, så det gode selskapet. Kaffe skal jeg starte å drikke når jeg blir gammel.

Vi kommer til å ha 2 vinnere hver måned. 1 bidrag blir trekt ut uvilkårlig, og 1 vinner blir kåret av designerne.

Du kan delta med det du ønsker. 



Reglene finner dere til høyre i sidebaren.

 Legg link til bidraget ditt til Inlinkz. Linken må være direkte link til bidraget ditt. Helst fra en blogg eller ett åpent galleri.

 Lever ditt bidrag via inlinkz (i samme innlegg som utfordringen du vil levere til) Du skriver inn navnet ditt i det øverste feltet, og i det andre limer du inn linken direkte til innlegget hvor bidraget ditt ligger.



Vi vil at du linker direkte til bloggposten med bidraget ditt, og ikke til kun bloggen din. 


Frist for innsending 24. februar 2015. (tidspunkt står på inlinkz)


Har du husket å ha metall/charms som finnes i nettbutikken til Korthobby.no på bidraget ditt????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar